استخر کف شیشه ای در ویلای بسیار زیبا

استخر کف شیشه ای در ویلای بسیار زیبا

امروزه استخر شیشه ای در ویلا ها و باغ ها بسیار پرطرفدار است. بطوریکه اگر در یکی از باغ و ویلا های لوکس خبری از استخر های شیشه ای نباشد، در اینصورت بخشی از زیبایی ویلا کاسته شده است.

حال باید همیشه به این نکته توجه داشته باشیم که معماری و طراحی سازه ویلا و باغ کاملا به ظاهر و مکان استخر شیشه ای بستگی دارد.ما باید توسط مهندس مربوطه به گونه ای استخر شیشه ای در ویلا را طراحی کنیم تا جلوه زیادی داشته باشد و به زیبایی مجموعه بیافزاید.بارها شده که ویلا و باغ ها توسط افراد کم تجربه ساخته شده و با وجود هزینه های سرسام آور که در پروژه انجام شده است در نهایت به نتیجه ی مطلوبی نرسیده اند و بسیاری از المان های خاص پروژه به دلیل طراحی نادرست از دید مهمان ها و یا اعضای خانواده پنهان شده اند.

استخر شیشه از در ویلا از آن دسته المان هایی است که به دلیل جدید و مدرن بودن و هزینه های بالا، باید به نحوی طراحی شود تا در مکان های کلیدی پروژه قرار بگیرد و زیبایی خود را به اعضای خانواده و مهمان ها نشان دهد.

استخر کف شیشه ای در ویلای بسیار زیبا

کف شیشه‌ای استخر

امروزه اجرای استخر در طبقات و بام و یا استخرهایی که بخشی از آن به صورت کنسول بیرون زده باشد متداول شده است. برای این سبک استخرها معمولا طراح با ایجاد کف شفاف در استخر با یک تیر چند نشان می‌زند.

اول اینکه می‌تواند نور طبیعی فضای زیر استخر را با فرم و تلالو خاصی که حاصل از حرکت آب استخر است ایجاد کند و دوم اینکه کف شیشه‌ای حسی غیر متعارف از احساس خطر و زیبایی بصری را برای بینندگان و استفاده کنندگان از استخر ایجاد خواهد کرد و طراح می‌تواند از این حس برای ایجاد یک نقطه عطف بهره ببرد.

استخر کف شیشه ای در ویلای بسیار زیبا

ویلا

ویلاس با شادی‌های حسی در ذهن طراحی شد. در هر جا که نگاه می‌کنید، قطرات رنگی از باغ‌های سبز گرفته تا گل‌های رقصان، منسوجات و الوارهای سبز درخشان وجود دارد، و فضای داخلی و فضای باز زیادی برای لم دادن در تنهایی یا جمع شدن با دوستان و دوست داشتن برای گفتگو، کوکتل و یا روشن کردن غذاها وجود دارد. از امکانات فوق‌العاده مدرن و خدمات پنج ستاره بگذریم، و واقعا این حس را به دست می‌آورید که شما در اینجا در یک مدینه‌فاضله استوایی خاص خود هستید.

استخر کف شیشه ای در ویلای بسیار زیبا

Eshara ویلاس خانه the ۳ خوابه ۱ و ویلاهای دو خوابه Eshara II و Eshara سوم است. ویلا در باغ‌های tropical سرسبز با درختان frangipani، درختان نارگیل، گیاهان گلدار و ویژگی‌های آب آرامش‌بخش تنظیم شده‌است. دیواره‌ای باغ Retractable را می توان برای جدا کردن ویلا و فراهم کردن حریم خصوصی تخلیه کرد و یا برای باز کردن فضا برای گروه‌ها یا رویداده‌ای بزرگ به عقب سر خورد.

استخر کف شیشه ای در ویلای بسیار زیبا
هر ویلا استخر خصوصی با کاشی سبز اختصاصی خود دارد، استخر آب استخر و باغچه پر شاخ و برگ، و ویلاهای مرکب از نمای L شکل که خانه‌های چوبی سخت و مرمر دارند، سقف‌های بلند، آثار هنری روشن و دره‌ای شیشه‌ای کشویی که اتاق‌ها را با نور طبیعی حمام می‌کنند. در حالی که صندلی‌های دنج و منحصر به فردی مانند صندلی‌های راحتی که در cushions با شکوه پوشیده شده و رنگ‌های زرد، بلوز و سبز دارند، میزه‌ای طویل غذاخوری با صندلی‌های funky چرمی، میزه‌ای مدرن و میز و صندلی و تلویزیون‌های صفحه تخت براق وجود دارند.
استخر کف شیشه ای در ویلای بسیار زیبا
اتاق‌خواب‌ها در ویلای Eshara پناه‌گاه‌های امن نور و فضا هستند و آن‌ها یا تخت بزرگ پادشاه یا دو تخت دوقلو هستند که می‌توانند برای بچه‌ها و یا overnighting جداگانه نگهداری شوند و یا با یکدیگر کنار بیایند تا یک تخت پادشاهی بسازند. هر اتاق‌خواب دارای یک حمام ensuite مرمری است که برخی از آن‌ها یک وان حمام سنگی بزرگ در کنار باغ‌های بامبو را دارند و برخی دیگر حمام سرپوشیده و بیرونی دارند. اتاق‌خواب‌ها هم دره‌ای شیشه‌ای را باز می‌کنند که به روی عرشه یا باغ باز می‌شود.
استخر کف شیشه ای در ویلای بسیار زیبا
سقف بلند سقف ویلا Eshara ۲ و دره‌ای شیشه‌ای وسیع در هر دو طرف تنها به حجم اتاق وسیعی که به یک مبل بزرگ، کف مرمر آراسته و یک میز غذاخوری برای هشت نفر فخر می‌کند، افزوده می‌شود. در یک طرف یک آشپزخانه طرح باز مجهز به استفاده از مهمان است.
اتاق‌خواب ارباب Eshara ۲ با دسترسی از هر دو اتاق نشیمن و روی عرشه استخر، یک فضای بسیار متنوع و بسیار راحت است که دارای کف چوبی از کف چوبی، یک تخت پادشاهی و یک حمام ensuite است که هر دو دوش داخلی و داخلی را در بر می‌گیرد.
استخر کف شیشه ای در ویلای بسیار زیبا
تالار مهمان ویلا Eshara ۲ به طور مستقیم به سمت استخر و باغ باز می‌شود و دوباره یک انتخاب داخلی و خانگی را پیشنهاد می‌کند. دو تخت را می توان با هم جمع کرد تا یک پادشاه بسازند، و به تنوع villa اضافه کرد.
در این استخر شنا ۷ متر با یک عرشه چوبی با نور خورشید، کاناپه و sunshades احاطه شده‌است که در میان یک باغ استوایی کوچک قرار دارند که رنگ، رنگ و حس مکان را فراهم می‌کنند.استخر کف شیشه ای در ویلای بسیار زیبا

تیم آکوا، با تجربه ی زیاد در این سازه ها و داشتن متخصصین و مهندسان خبره، میتواند بهترین انتخاب شما برای داشتن یک استخر شیشه ای متفاوت و زیبا با بهترین قیمت باشد.

شماره تماس جهت بازدید و کارشناسی: 09205958384

جدیدترین مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کنید برای نوشته‌های که به‌دنبال آن هستید.
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟